Bezorgen en afhalen
Hoe je aan je bestelling komt.
Zijn er verzendkosten?
Dat is afhankelijk van de bestelling. De verzendkosten worden automatisch berekend en getoond tijdens het bestellen. Wanneer je een bestelling plaatst van minimaal €295,- dan zijn de verzendkosten franco, mits de bestelling binnen Nederland wordt geleverd.
Kan ik een ander verzendadres kiezen?
Jazeker, tijdens het bestellen wordt gevraagd om je gegevens in te vullen. Wanneer je een bestelling hebt geplaatst, kun je zelf aangeven wat het factuur- en/of verzendadres is.
Wat zijn de levertijden?
Je bestelling wordt binnen 48 uur worden verzonden (met uitzondering van weekend- en feestdagen). Wanneer het artikel niet op voorraad is, informeren we je over de exacte levertijd. Houdt er rekening mee dat brievenbuspost en pakketpost een levertijd hebben van gemiddeld 1 a 2 werkdagen. Is er grote spoed? Neem dan contact op, we kunnen altijd even overleggen over alternatieve oplossingen.
Kan ik de bestelling ophalen?
Wanneer je bedrijf in de regio zit, dan kun je gebruik maken van onze brengservice. We zorgen dan dat je bestelling binnen 10 werkdagen gratis wordt gebracht of verzonden. Wil je het sneller? Dan betaal je de reguliere verzendkosten of kun je de bestelling afhalen, indien voorradig. Deze keuzeopties verschijnen automatisch tijdens het bestellen en worden aan de hand van de ingevoerde postcode berekent. Bij de notities kun je eventueel verdere specificaties aangeven.
Kan ik een bestelling retourneren?
Neem contact op per e-mail via info@noordpak.nl of telefonisch met 050 – 5715918. Nadat u van ons de bevestiging ontvangt dat de goederen geretourneerd kunnen worden, kunt u de goederen versturen/retourneren door uw goederen te sturen naar:
Noordpak Verpakking BV
Skagerrak 14
9723 JR Groningen
De goederen dienen stevig verpakt te zijn zodat deze in goede staat worden ontvangen. U ontvangt geen creditnota indien de retour gestuurde goederen niet voldoen aan de eisen die gesteld zijn bij het retourneren van uw goederen.
